Sain uuden keepin valmiiksi. Pidän paljon tuosta kuviosta ja ehkä osaksi siksi tein toisen. Tämä on kuitenkin vähän pidempi kuin harjoituskappale ja väri vaaleampi.

44695.jpg

Minulla on ihan kamalasti taas suunnitelmia. Tuntuu, että pää halkeaa, kun on niin paljon kivoja malleja mitä haluaisin tehdä. Tänään taas päätin, että olisi kiva tehdä villatakki ympyrämallilla, jota olen ihaillut ainakin tuolla Langanpätkiä blogissa ja taisi se vilahtaa jossain muuallakin. Lähinnä siinä kiinostaa se tekeminen. Näyttää jännältä. Mutta kyllähän valmis takkikin kivalta näyttää. Ehkäpä Tukholmasta löytyisi tuohon projektiin kivaa lankaa. Olen päättänyt käydä kahdessa kaupassa. Stickbutikenissa ja Ljungqvist Garnissa. Taitavat sijaita saman metroreitin varrella ja ehkä jopa kävelymatkan päässä keskustasta. No, nyt on kesken vielä ne ongelmia tuottavat sormikkaat. Aikamoista tuhraamista, minulla taitaa olla vähän liian isot puikot(nro 2!).

Sitten löysin kivan hihattoman paidan ohjeen viime kevään Modasta. Sellainen palmikkomalli. Palmikoita en ole tehnyt aikoihin, joten sekin kiinnostavaa ja hirveästi tekisi mieli aloittaa. Lankakin on jo valmiina, valkoista Butterflyta.

Saa nähdä, saanko kaikki projektit toteutettua. Näihin lisäksi vielä nuo, jotka olen jo laatikkoon listannut. Niin ja neulominenhan ei tosiaankaan ole kokopäivätyöni, vaan opiskelu. Joskus se meinaa vähän unohtua.