Muuton ja miehisten vaikutteiden myötä olen päässyt taas viihde-elektroniikan makuun. Olen elellyt muutaman vuoden täysin sujuvasti ilman televisiota, toki tietokoneelta olen katsellut esim. elokuvia. Nyt kuitenkin uuden kodin olohuoneeseen tiensä ovat löytäneet kohtalaisen suuri televisio ja pelikonsoleitakin on jo kahta eri merkkiä. Tästäkin huolimatta syksyn neulomukset ovat päässeet jo hyvään vauhtiin ja lanka tuntuu sormien välissä edelleenkin paremmalta kuin johtoviidakko.

Olen television paluun ansiosta kuitenkin päässyt kokemaan iloisen jälleennäkemisen vanhan, hyvin vanhan, suosikkiohjelmani kanssa. Sunnuntaiaamut eivät pitkään aikaan ole tuntuneet niin kotoisilta kuin parin viimeisen viikon aikana, kun mukavan kokoisen ruudun täyttävät luonnon ihmeet ja sylissä puikot kilisevät. Kyseessä siis Avara Luonto, jota on esitetty Ylellä jo 25 vuoden ajan.

Vanha tuttu oli myös ohje, jolla olen neulonut "sormettomia" lapasia tilaustyönä. Kyseessä siis Louisa Hardingin Victoria Fingerless mittens kirjasta Knitting Little Luxuries. Lankana Novita Wool ja Gjestal Nagano omista varastoista.