Minulla on positiivinen ongelma. Oikeastaan monta sellaista. Maailmassa on liian paljon neulottavaa; liikaa ihanaa lankaa ja ylenmäärin inspiroivia ja hienoja ohjeita. Ehkä joku ehti jo arvata, että minäkin olen löytänyt Ravelryyn. Pitkään ajattelin, että kyllä blogeilla kiertely minulle rittää ja lehdissä sekä kirjoissa on jo yksissäänkin paljon hienoja malleja. Eräänä päivänä kuitenkin löysin itseni lähettämästä sähköpostiosoitettani Ravelryyn ja vahtaamassa sähköpostilla tulevaa kutsua. Ja nyt olen viikon ajan seikkaillut tuolla neulojan paratiisissa. Ravelry ei kyllä varmastikaan ole uutuus muille kuin minulle, mutta päätin kuitenkin jakaa ihastukseni.

Tämän kaiken ja ihmeellisen monta viikkoa kestäneen neulomisflown seurauksena olohuoneen pöytä näyttää tältä.

Ehkäpä pöytä selkiytyy tänä viikonloppuna järjestämäni neulomismaratonin myötä. Tai sitten päälle tulee toinen samanmoinen kerros.

Kaiken lisäksi käväisin vielä viikonloppuna Tampere-talossa järjestetyillä Kädentaidot messuilla. Tarkoitus oli katsastaa lähinnä nukkekotipuolta, mutta mitäpä muuta ostinkaan kuin lankaa. Ja aika ihanaa sellaista. Tätä varten on jo ohjekin ostettuna, Ravelrystä tietysti.